Творча
група по роботі з обдарованими дітьми школи
Голова творчої групи - Марченко Катерина Олександрівна
ПЛАН РОБОТИ
творчої групи по роботі з обдарованими дітьми
Авдіївської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5
Авдіївської міської
ради Донецької області
2013/2014 н.р.
Місяць
|
Заходи
|
Відповідальний
|
Вересень
|
1. Нарада творчої групи:
- виступ голови творчої групи «Як виявити обдаровану чи
здібну дитину»;
- Досвід роботи з обдарованими дітьми учителів школи.
2. Написання планів роботи з обдарованими дітьми на
навчальний рік.
|
Петракова Л.В.
Марченко К.О.
Куратори
|
Жовтень
|
1. Оновлення стенду «Робота з обдарованими дітьми».
2. Нарада керівників ШМО з питань проведення шкільних
олімпіад.
3. Робота вчителів по підготовці дітей до міських
олімпіад.
|
Марченко К.О.
Учителя-предметники
Учителя-предметники
|
Листопад
|
1. Нарада творчої групи:
- виступ голови творчої групи «Програма спостереження
на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів»;
- консультація по роботі з обдарованими дітьми учителів-кураторів.
2. Консультації батьків обдарованих дітей.
|
Марченко К.О.
|
Грудень
|
1. Нарада творчої групи:
- обговорення роботи кураторів;
- виступ голови творчої групи «Структурно-змістовеобґрунтуванняпоняття «готовністьвчителя дороботи з обдарованимиучнями»»
|
Марченко К.О.
|
Січень
|
1. Робота вчителів по підготовці дітей до участі в
обласних олімпіадах.
2. Оновлення банку обдарованих дітей за результатами
олімпіад та конкурсів.
|
Учителя-предметники
Марченко К.О.,
куратори
|
Лютий
|
1. Нарада творчої групи:
- виступ членів творчої групи «Самоаналіз роботи»;
- обговорення новин по темі.
2. Консультації батьків обдарованих дітей.
|
Марченко К.О.,
члени творчої
групи
|
Березень
|
1. Оновлення стенду «Гордість школи».
2. Розробка сторінки «Обдаровані діти» на сайті школи.
|
Марченко К.О.
|
Квітень
|
1. Круглий стіл творчої групи:
«Психологічніособливостіобдарованихдітей».
2. Консультації батьків обдарованих дітей.
|
Марченко К.О.
|
Травень
|
1. Нарада творчої групи:
- виступ голови творчої групи «Алгоритм написання аналізу роботи зобдарованими
учнями»;
2. Консультації батьків обдарованих дітей.
|
Марченко К.О.
|
Червень
|
1. Аналіз роботи з обдарованими учнями.
2. Нарада творчої групи:
- підсумки роботи за навчальний рік.
|
Куратори
Петракова Л.В.
Марченко К.О.
|
Обдарованість – це
система якості психіки, що розвивається впродовж життя й визначає можливість
досягнення людиною більш високих (надзвичайних, неабияких) результатів в одному
або кількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.
Обдарована
дитина – це дитина, що виокремлюється яскравими, очевидними, іноді видатними
досягненнями (або має внутрішні передумови для таких досягнень) у тому чи
іншому виді діяльності.
Напрямки обдарованості
Вид діяльності
(напрямок обдарованості)
|
Вид обдарованості
|
Інтелектуальна
(теоретико-пізнавальна)
|
- інтелектуальна
обдарованість у залежності від предметного змісту діяльності
|
Практично-перетворювальна
|
-
раціоналізаторство;
- винахідництво;
- обдарованість у
ремеслах
|
Художньо-естетична
|
- хореографічна;
- сценічна;
-
літературно-поетична;
- образотворча;
- музична
|
Комунікативно-організаторська
|
- лідерська;
- ораторська;
- організаційна
|
Психомоторна
|
- спортивна;
- спортивні танці
|