Статут «Шкільного містечка»
«Шкільне містечко» здійснює свою діяльність згідно із Статутом школи.
Головна мета «Шкільного містечка» – це колективна творча діяльність, яка повинна об’єднувати навколо себе максимальну кількість учасників, надати можливість кожному показати свої сили, розкрити здібності і можливості. А також головним є:
- різносторонній розвиток самовдосконалення, самореалізація на користь себе, школи, своєї родини, народу України;
- забезпечення та захист прав, вподобань учнів на основі виконання правил і законів школи;
- формування почуття відповідальності, усвідомлене відношення до участі кожного у рішенні важливих питань, які відносяться до шкільного життя, оволодіння наукою управління, прагнення до погодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.
Мета – підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни, організація позакласної роботи, розвиток ініціативи й творчої самодіяльності
Важливий принцип «Шкільного містечка» – «Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо».
Завдання:
1. Навчити дітей навчатися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
2. Укріплювати здоров’я дітей, досягати серйозного ставлення до уроків фізкультури, спортивних секцій.
3. Виховувати бережливе ставлення до школи, шкільного майна. Виховувати любов до праці.
4. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій, народних ремесел.
5. Виховувати повагу до вчителів, дорослих, батьків, однолітків. Тримати зв’язок з батьками: вчитель – учень – батьки.
6. Втілювати в життя правове виховання дітей, ознайомити з правовою відповідальністю окремих статей Кримінального Кодексу України.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Центр захисту прав дитини:
- забезпечує захист прав та інтересів учнів;
- здійснює соціальний захист і організовує допомогу учням;
- контролює дотримання учнями Статуту школи.
2. Центр культури та творчості:
- залучає дітей до творчості і культури;
- проведення бесід, рейдів-перевірок збереження підручників;
- організує естетичне виховання учнів;
- організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час;
- розвиває творчі здібності школярів шляхом залучення їх до роботи в гуртках,учнівських об’єднаннях за інтересами;
- залучає до художньої самодіяльності;
- підбирає матеріали до написання сценаріїв різних свят, вечорів відпочинку, зустрічей.
3.Центр здоров'я та спорту:
- пропагує здоровий спосіб життя;
- залучення до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
- дбає про охорону та зміцнення здоров'я дітей.
4.Прес-центр:
- надає інформаційні дані, що стосуються діяльності органів учнівського самоврядування;
- збирає та систематизує необхідний матеріал;
- звітує про проведену роботу центрів;
- оповіщає про новини у школі;
- підбір матеріалів та оформлення стендів,інформаційних вісників;випуск листівок та сан бюлетенів.
5.Центр внутрішкільних справ:
- здійснює контроль за станом школи;
- контроль за виконанням правил поведінки та обов’язків учнів;
- участь у підготовці і проведенні шкільних заходів;
- перевірка бережливого ставлення до державного і власного майна;
- організація допомоги ветеранам ВВВ, людям похилого віку.
Права та обов’язки мешканців «Шкільного містечка»:
1. Вносити пропозиції, виступати ініціатором справ, реалізовувати свої ідеї та сподівання.
2. приймати участь в експериментах, конференціях, конкурсах, дискусіях та інше.
3. Оцінювати роботи мешканців «Шкільного Містечка» і отримувати свою оцінку, вказувати на помилки в роботі і вносити свої пропозиції щодо їх виправлення.
4. Сприяти активізації роботи Шкільного Містечка.
5. Усі мешканці користуються однаковими правами і в однакових межах відповідають за виконання обов'язків.
6. Дотримування вимог статуту, єдина вимога для школярів, вирішення міської ради Шкільного Містечка.
7. Опанування знання, практичні навички.
8. Підвищувати культурний і інтелектуальний рівень.
9. Реалізовувати свої знання і навики в процесі організації.
10. Не принижувати гідність людей, поважати їх погляди і переконання.
11. Дбайливо відноситься до всього, що оточує.
12. Цінувати те, що надане в безкоштовне користування.